Nattinlägg

Av någon märklig anledning kan jag inte sova.Och klockan är långt efter läggdags*Hmpf*
Har många tankar och funderingar i huvudet ikväll.
Som den lilla livsfilosof som man är.
 Massor av tankar och funderingar irrar runt i huvudet ikväll.
Och man kan inte riktigt sortera dem eller ens veta var man ska börja någonstans.
Pratade om livet med en vän ikväll och kom fram till en hel del massa saker.

Genom att prata med andra så ser man ibland saker ock ting ur ett annat perspektiv! 
 Man tar också upp saker till ytan som man i vanliga fall inte pratar om ja inte ens tänker på.
Fast igentligen tänker o funderar och undrar nog många över samma saker.
Det finns så många funderingar och tankar, men så få svar.

Antar att livet är som sådant...

Nä nu ska jag inte bli allt för djup här inte.
Ska tvinga mig själv att sova nu.

Bjuder på en färsk bild från idag :P

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen! Vad ska du hitta på denna underbara fredag?

Ha en bra dag

Kram

2010-09-17 @ 08:53:19
URL: http://fotografsandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej gumman! Jobbigt och inte kunna sova. Hoppas att du lyckades somna efter detta inlägget. Att tänka och fundera över livet kan vara både roligt och jobbigt och det är som du skriver, att man kan få ett helt annat perspektiv på saker och ting när man pratar med någon om det.

Kram

2010-09-17 @ 09:33:58
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har varit i skolan hela dagen och har precis kommit hem.

Vad ska du hitta på under kvällen då?

Kram

2010-09-17 @ 16:28:00
URL: http://fotografsandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej hej

ja det är ganska bra idag med mig...helg nu ju;)sj då?

nja pengarna fattas men vi har ju kikat på huset innan och Andrés mormor bodde i huset innan och nu är dte nyrenoverat.Men det kommer nog till försäljning igen(har haft 4ägare på något år bara) så vi har is i magen denna gång oxå;)Men jag vill ha de som tusan...måste bara få lite bättre eknonomi=)

ha en jätte fin helg

kram

2010-09-17 @ 20:24:07
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0