Var längesedan jag skrev nu...

Har inte haft någon lust att skriva allls.
Men den kommer kanske tillbaka, förhoppningsvis.

Ikväll känner jag mig bara så jäkla ensam, var finns alla när man behöver dem?!
Men det är ju så alla har ju sitt eget liksom.
Men ändå, jag önskade att någon av mina vänner funnits här ikväll och hållt mig sällskap.
Finns inget värre när man mår botten och bara vill ha sällskap av någon..

Men men.

Ingen fattar hur det är att må så dåligt, och känna sig så ensam när man mår så är det värsta som finns.
Vill ju ha sällskap men vem pallar det på kvällen/natten??

När det verkligen behövs så finns ingen, så känns det...

Även om jag inte ber om sällskap så kunde ju någon erbjudit sig.
 
Nä nu ska jag inte gnälla, ska ta mig en dusch och skölja bort alla tårar som fallit ikväll.

Imorgon följer iaf Dannii med mig eller tvingar dit mig så jag kommer dit!

Natti natt när det nu blir :p


Kommentarer
Postat av: Katja

Hej.. Tkr det är bra att du skriver om dina känslor..

KRAM!

2011-09-04 @ 22:30:57
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: patricia

ja det var er nya bil jag fick provköra :) nackdelen är att den känns lite mindre än den jag har idag.Men ska ut och provköra och provsitta lite olika modeller när jag får tid :) men helt klart var den skön och köra och även billig och köpa :)

2011-09-12 @ 15:12:16
URL: http://ciaflickan.blogg.se/
Postat av: patricia

ja jag är mest inne på en kia ceed fast i kombin.men dom är lite dyra både i vanliga ceed och i kombin.

Men sen är det rätt skönt och ha inte ha något bil-lån längre.så jag är inte riktigt överens med mig själv.jag har ju en billig och liten bil så jag får se vad jag gör längre fram :)

2011-09-12 @ 19:13:38
URL: http://ciaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0