Mitt i natten.

Ja igentligen var de läggdags för länge sedan. Men har svårt att sova plus att de fortfarande värker i tanden/käken inför rotfyllningen. Hoppas de snart försvinner äter ju penicillin. Men tycker de är skumt att de onda inte försvinner. Får ringa o kolla på måndag.

Annars har jag mest tagit de lugnt idag. Körde frugan o ungarna fram o tillbaka till busfabriken. Sedan drack vi vars en cappucino medans Elin visade sina presenter. Fick skynda mig hem så jag inte missade så mycket bättre.

Nu ligger jag i soffan o gosar med min ena kise :) måste snart kunna somna tycker jag.

Imorgon måste jag finna ork o städa lite handla mat o massa sånt.

Nä natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0