Min present...

Jag och sambon firar 11 år på tisdag den 22/2.
Men eftersom han jobbar i veckan och inte med säkerhet kan veta om han kommer hem just på
tisdag. Så har vi bestämt att detta firas på fredag i stället.
Älsklingen har bjudit ut mig på restaurang, hihi han kan vara väldigt romantisk om han vill.
Ska bli spännande att se vad jag får av honom.

Jag som alltid är väldigt kreativ och älskar att ge personliga saker, som jag hellst själv knåpat ihop.
Har gjort en tavla till honom. men frågan är om jag ska rama in den eller göra den på en egen canvastavla.
Så här ser mitt lilla hemmaprojekt ut.
Jag älskar texten som är från låten " Du är allt" av Shirley Clamp
 Så jag har använt låttexten.

Vad tycks, hoppas han blir glad.


Nu ska jag försöka sova en skvätt.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman! Så fint. :) Jag tycker att du ska göra en canvas av det. Kram

2011-02-20 @ 08:23:30
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0