Längtar tills imorgon

Imorgon ska jag och sambon bege oss ner till stranden för att fotografera oss.
Ja alltså jag ska ju fota oss :)
Köpte en ram idag som innehåller sex ramar som sitter igop och som man kan vinkla åt olika håll.
Tänkte den skulle stå under tvn kommer bli superbra.7Har redan två bilder färdiga.
Den ena är på min kära sambo på bryggan i somras också denna bilden med denna texten.

Åh vad jag längtar tills imorgon nu vill bara fylla ramen med bilder :)
Vi måste inom elgiganten också o köpa nya bläckpatroner för de är helt slut. Måste gå o kolla om jag har mer fotopapper också ju.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Halloj Solstråle! Hoppas helgen varit bra :)

Vad ska du hitta på idag då?



Jag har flyttat tillbaka till min tidigare blogg. Hoppas du fortsätter att följa mig :)

jag LOVAR att detta är sista gången jag byter.



Kram

2011-01-30 @ 15:50:16
URL: http://fotobysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0