Söndagutflykt

Vaknade tidigt av att jag hade ångest och mådde allmänt dåligt. Gick upp och åt en skål gröt och gick ut till kisen.
Sedan begav jag mig iväg för att sola, det får mig att må bättre ibland :)
Brukar köpa en liten förpackning med kräm som man smörjer in sig med innan man solar så man får mer och djupare färg. Men idag såg jag i automaten att de hade en hel flaska man kunde köpa. Smidigt ju.


Sedan stannade jag till hos Danni för lite kaffe och vars en cupcake som blev över från igår.Mums.

Väl hemma igen så väntade jag på att sambon skulle duscha färdigt. Vi skulle
bege oss iväg till Malmö och handla lite och så besökte vi mediamarkt och prova och tittade ut lite kamerahus och objektiv.
Sedan körde vi till Bjärred saltsjöbaden för att fota lite. Tråkigt nog försvann solen och det blev molnigt men fick massa bilder.
Dessutom så är havet fruset så vi var ute och gick på isen. Det var fruset så långt ut man kunde se. Häftigt.

Här är en bild på älsklingen när han leker bambi på is haha.

Hihi ojsan där var två svanar också. Det såg jag inte försen jag la över bilderna på datan. Haha Jag skulle fota slutet på den långa bryggan och jag trodde de var två snötäckta  stenar haha.
Ja så é det ibland.

Vi var ju en runda på centersyd också jag har letat efter gummistövlar hur länge som hellst. Men vill inte ha svarta eller gröna som de oftast är.
Jag hittade ett par inne på din sko som jag tyckte var häftiga så det fick följa med hem.
Så nu e det slut på blöta fötter när jag är ute och fotar :)

 Sedan blev det två nya hoodtröjor långa som slutar nedanför rumpan.
En lila och en kakigrön har redan en ljusgrå:9
Dessutom var det halva priset på dem idag :)

Och så klart två nummer av mina favvo tidningar.


Nu ska jag lägga mig och läsa innan jag somnar.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina bilder!

Supefin!

Idag har vi varit ute och åkt skidor och sen har jag suttit och sorterat filmer,foton,musik och lagt in på min externa hårddisk.



Hur ska kvällen spenderas?

Kram

2011-01-09 @ 20:45:01
URL: http://fotobysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0