Onsdag

Japp idag är det onsdag, mitten på veckan  :)
Var ut och skulle ge kisen mat imorse och släppa ut henne.
Så såg jag en klump uppe i trädet och tänkte vad är det??

När jag gick närmre så visade de sig vara ekorren som  satt och åt :)
Har inte sett den på flera månader så jag trodde den var död.
Men ikke den var till och med så snäll så den satt kvar medans jag hämtade kameran :)

Sååå söt :)

Gårdagen spenderades i soffan framför massa filmer varma mackor ocg jordgubbar. passade utmärkt när regnet bara öste ner.
Idag däremot ska jag åka till väla med mamma då hon ska göra två nya piercingar i örat. jag funderar på att göra en till men får se. mina andra bråkar fortfarande lite.
Men men iaf vi får se. Ska iaf köpa nya örhängen.
Men nu ska jag slappa en stund innan jag hoppar in i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0