Söndag 29 maj

Vädret är fruktansvärt tråkigt. Det påverkar mig enormt eftersom jag mår så dåligt.
Jag behöver solen nu...Känns nästan som höst ju :(

Iaf så har helgen varit lugn. Hade tänkt fixa i trådgården, men ikke. Regnet bara öser ner och jag ser hur
gräsmattan blir högre och högre.Suck.

Nu har vi iaf  spelat bingolotto och vi vann inte ett smack.
Nu ska vi titta på BB och se vem som åker eller rättare sagt vilka som åker.


Vill man fota vattendroppar så är daggkåpan ett perfekt sätt.
Så fort det regnat så samlas små fina droppar :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

hej hej och godmorron=)

Beträffande att bo hos ANdré så går inte de alls då hans mor har två ouppfostrade hundar som jagar och biter katterna.Stänger man in katterna eller hundarna så står de och ylar och krafsar på dörren.

Det är alltså inte alls en bra miljö för katterna att vara där,speciellt inte för Taamira som är så stresskänslig=/ Sen har jag frågat bjuvsbostäder om deras lediga boende men de är inga lediga då de äldre får förtur på dem.Så man är i en dålig sits=/

2011-06-13 @ 09:39:04
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • © J e s s i c a| D e s i g n
  • RSS 2.0